خیرین سلامت عجبشیر در دو ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حوزه سلامت شهرستان کمک کردند.
خیرین سلامت عجبشیر در دو ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به حوزه سلامت شهرستان کمک کردند.
فرماندار بستان آباد گفت: بیمارستان استاد شهریار این شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دستگاههای سی تی اسکن و لاپاراسکوپی تجهیز شد.