معاون پارلمانی وزیر بهداشت گفت: اقدامات خوبی برای رفع عقب ماندگی شهرستان اهر در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است و تامین نیازهای توسعهای برای رفع کمبود تجهیزات و تختهای بیمارستانی در اولویت خواهد بود.
برچسب-حوزه بهداشت و درمان
1 خبر
معاون پارلمانی وزیر بهداشت گفت: اقدامات خوبی برای رفع عقب ماندگی شهرستان اهر در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است و تامین نیازهای توسعهای برای رفع کمبود تجهیزات و تختهای بیمارستانی در اولویت خواهد بود.