ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات شبستر
فرماندار شبستر با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت:هدف اصلی ما جلب رضایت مردم بر مبنای اصول پذیرفته شده علمی و توسعه است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کاظمی فر – اکبر احمدزاده فرماندار شهرستان شبستر در نشست شورای اداری با تاکید بر انجام کارشناسی تمام امورات و تصمیم گیریها گفت:تمام ارزیابیها از ادارات بر مبنای حل مشکلات مردم است و حل مشکلات و دغدغههای مردم را با قوت پیگیری میکنیم.
فرماندار شبستر تصریح کرد:فعالیت ادارات شهرستان باید به شکلی باشد که مراجعات مردمی به ادارات کاهش یابد و نیازی به حضور مردم در ادارات نباشد.
اکبرزاده با اشاره به روند الکترونیکی شدن فرآیند فعالیت ادارات اظهار کرد:باید در تکریم ارباب رجوع و همین طور الکترونیکی کردن امورات ادارات شهرستان جزو رتبههای اول استان باشند.
فرماندار شبستر تاکید کرد:خط قرمز مدیریت اداری شهرستان حق و حقوق مردم و حل مشکلات مردم میباشد.
احمدزاده با تاکید بر شفافیت عنوان کرد:تمامی ادارات فعالیت هایشان باید به صورت کامل شفاف سازی شود و از ظرفیت رسانه باید در این جهت استفاده کرده و به دغدغههای رسانهها توجه شود.
فرماندار شبستر با اشاره به فعالیت تشکلهای مردم نهاد خاطرنشان کرد:نهادهای مدنی و تشکلهای مردم نهاد حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و باید از ظرفیت این نهاد در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده شود.
وی با اشاره مشارکت بالای خیرین در سطح شهرستان شبستر ابراز کرد:مشخصه بارز شهرستان شبستر وجود خیرین میباشد که به این میبالیم و خیرین عزیز باید مورد تکریم قرار گیرند چرا که خیرین سرمایههای بزرگی هستند که باید این فرهنگ به فرزندان و آیندگان منتقل شود.
فرماندار شبستر با اشاره به وضعیت شهرستان از نظر توسعه عنوان کرد:با توجه به ظرفیتهای موجود شهرستان شبستر باید به امور روزمره قانع نشویم و موارد مختلف از جمله توان صنعتی شهرستان میتواند بهتر از وضعیت موجود باشد.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید