صفحه اصلی / عمومی / چرا طراحی اختصاصی ؟

چرا طراحی اختصاصی ؟

چرا طراحی اختصاصی ؟

وقتی به دنبال پیشرفت در کسب و کار هستیم ، باید برخی افکار و عملکرد گذشته که منفی ارزیابی می شود را کنار گذاشته و بروز تر عمل کنیم . این مساله در مشاغل  که رقابت زیادی دارند جدی تر و نیازمند یک فکر عاقلانه است . دائما باید در تلاش باشید تا کسب و کار خود در ریتم مناسبی از رقابت قرار دهید و مشتریان خود حفظ نمایید .

چرا طراحی اختصاصی ؟

این موضوع در تبلیغات به خوبی به چشم می خورد ، کیفیت تبلیغات چیزی است که دقیقا به افکار شما برمیگردد و اگر شما از هوش خوبی در آگهی های خود استفاده نکنید ضرر زیادی خواهید کرد . استفاده از خدمات طراحی گرافیک اختصاصی یکی از روش هایی است که در تبلیغات نقش مهمی دارد و باید جدی گرفته شود .

مثلا برای برای تبلیغات اینترنتی شما نمی توانید از بنرهای آماده استفاده کنید ، این کار کاملا به ضرر شما تمام خواهد شد تا به سود شما . این مورد در شرایط مختلف به چشم خواهد خرد ، از رقیبی که توجه ویژه ای به طراحی گرافیک در بنرهای خود دارد تا شمایی که از طرح های اماده استفاده می کنید تفاوت ها به خوبی به چش میخورد .

طراحی سایت اختصاصی یا آماده ؟

شاید خیلی در بنر این موضوع جدی نباشد که هست ، اما در طراحی وب سایت جدیت این موضوع بی نهایت زیاد است ، امروزه سایت هایی که طراحی می شود یا آماده می شوند اکثرا از قالب آماده استفاده میکنند . تشخیص این موضوع سخت نیست و کافیه مقدار اندکی با ابزار های تشخیص آشنایی داشته باشید .

متاسفانه دلایل مختلفی دارد که مدیران سایت ها از قالب آماده استفاده می کنند ، یکی از این دلایل می تواند هزینه بالای طراحی قالب اختصاصی باشد و این علت با توجه شرایط اقتصادی کنونی خیلی دور از ذهن نیست . اما تفاوت زیادی هم در نتایج کسب شده از طریق ساخت قالب اختصاصی بدست آمده است .

به هر حال وقتی شما از یک طرح یا قالب آماده استفاده میکنید سرعت کهنه شدن theme یا مشکلات ناشی از استفاده از آن در زمان کوتاه تری به چشم می خورد . یکی از بزرگترین مشکلات در قالب های آماده وجود کد های اضافه و مشکلاتی نطیر سئوی ضعیف تر و کاهش سرعت بارگزاری سایت را به وجود می اورد .

اما خوب به دلیل قیمت پایین این قالب معمولا استقبال خوبی می شود و بسیاری از صاحبان سایت به این مسائل توجه ای نمیکنند .

و چرا باید از مشاوره برندسازی استفاده کنیم ؟

شاید روزی بود ما به عنوان صاحب یک سایت یا برند سعی میکردیم تمام کارهای شرکت مان را خودمان انجام دهیم و از بابت این موضوع راضی بودیم و گاها هم موفق می شدیم . اما زمان گذشت و تا امروز پیش آمدیم ، شرایط به گونه ای پیشرفت که اگر بخواهیم لوگو طراحی کنیم یا عمل بازاریابی رو انجام بدیم باید با نیروی مختصص در آن در بخش کار خود را پیش ببریم در غیر اینصورت میزان موفقیت ما نسبت به میزان واقعی کاهش زیادی خواهد شد .

بخش اول Branding  //// بخش دوم Logo /// را دنبال کنید و روش هایی که در این مسیر به شما کمک می کند گفته شده است .

 

 

این مطالب را نیز ببینید!

بررسی طراحی لباس سریال دل

لباس کاراکترهای «دل»؛ دامن آوا، شال رابی و تیرگی رستا

وب‌سایت چی‌بپوشم: مدتی است به این مسئله فکر می‌کنم که گویا در سینمای ایران، پدیده‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *